tudefjæs

jeg sidder og tuder over 4 mails fra mine lærer. jeg tuder over at det nu er Chris der er den dygtige til engelsk og må alle mulige ting. jeg tuder over at min engelsk lærer spørg om jeg overhovedet kommer timerne. jeg tuder over at jeg så gerne vil igang med mit liv men alligevel står alt stille og jeg tuder over 4 mails. jeg er så skide træt af alle de mails om lektier jeg alligevel ikke skal lave. jeg er flere 100 sider bagud i alle fag undtagen geografi og fysik. tysk har jeg helt opgivet. Der er 47 sider jeg ikke har lavet alene i grammatik mappen. Så er der alle de løse papirer og dem de læser og.. jeg hader det. Jeg HADER det! Jeg plejede at være en fantastisk elev! De sidste karakterer jeg fik var sidste år før sommerferien. A'er i ALLE fag. 3 A'er i hvert fag faktisk. Jeg fik 10+ i en 9. klasses dansk essay selvom jeg lærte at skrive et essay 3 dage før og kun gik i 6. Jeg HADER at være det store tudefjæs jeg er nu. håber seriøst det her er noget pms. Har sgu ikke rigtig styr på den længere.
jeg overholdt ikke engang mine egne regler for idag. Spiste ikke aftensmad men tog til gengæld 125 ekstra kcal. Så er det også kun 385 kalorier der mangler. Det gør ingen forskel men princippet er at jeg er svag. jeg kan ikke finde ud af at snyde ordenligt eller spise ordenligt. jeg er dumdumdumdumdum.