jeg har...

  • Lært at elske min store lår 
  • Lært at kæmpe mod tilbagefald
  • Lært at elske min krop
  • Fået mit kropssyn tilbage
  • Lært at grænse skal overskrides for at kunne rykkes
  • Fået troen tilbage på at jeg kan overvinde alt dette
  • Fundet ud af at der ikke behøver være en konkret mening med livet
  • Lært at kæmpe for de ting jeg vil
  • Lært at skille anoreksien og mig fra hinanden 
  • Fået troen på at jeg KAN kæmpe for de ting jeg vil 

Jeg er så evigt taknemmelig for at jeg kan acceptere mine lår og skille anoreksi tankerne. Det med mine lår lyder måske totalt tåbeligt, men lårene har været et problem for mig lige siden jeg har været omkring 8. Men nu har jeg lært at de måske er store, men det ikke er fedt! Det er muskler som kommer fra at gøre det jeg elsker aller mest - at skøjte! Selvfølgelig er der tider hvor jeg syntes de er aaaalt for store og bare burde forsvinde men hvis de gjorde det så ville min styrke også forsvinde!