Træthed

Jeg er simpelthen så smadret. Vi øvede et nyt spring igår, som er 1,5 gang rundt og ikke 1. Jeg præsterede at falde direkte ned på mit knæ. Smuk smukt. Jeg kan godt mærke det idag! Både knæet men også resten af kroppen, er meget øm. Derfor tillader jeg mig selv at gå tidligt i seng efter en lille skål slik. Life's good! Min skønne far kom hjem fra en forretningsrejse med et kæææmpe Vogue på 606 sider! Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke har fået læst det hele endnu.
 Imorgen vil blive dagen hvor jeg tager i skole for første gang i halvanden uge! Det er kun 1 fysik time så jeg skal altså afsted! Jeg troede aldrig jeg skulle sige det men nøj hvor glæder jeg mig til at lave noget! Jeg har været ved at gå helt til af kedsomhed! Jeg satser også på at komme til engelsk undervisning i næste uge!! Hele klassen er på skiferie undtagen 5 elever, så derfor vil vores lære gerne give os lidt undervisning istedet for en uges ferie. Øv for de andre men super mulighed for mig! Jeg er jo lidt fjollet og tør ikke rigtig have sprog sammen med en hel klasse. Nu skinner solen også, så det giver lidt ekstra energi! Jeg er virkelig glad og bare opsat på at blive rask!

Jeg beklager hvis teksten oven er ret rodet, jeg tror ikke helt min hjerne er vågnet op. Om det er godt eller skidt kan diskuteres.