min motivation

Jeg er blevet træt af at søbe i ulykkelighed. Eller jeg blev træt. Jeg gør det ikke mere. Jeg syntes ærlig talt det er spild af tid. Livet er lort til tider men at søbe i det gør intet godt. Det gør faktisk det hele værre. Nu vil jeg livet. Jeg er klar på livet og alt hvad det byder. Måske ikke helt klar, men jeg er klar på at gøre mit bedste. Det er jo trods alt, alt hvad jeg kan gøre. Hvis det ikke er godt nok, så er det bare ærgerligt. Så må jeg komme op igen og prøve én gang til.

Denne her sang har virkelig hjulpet mig. Før troede jeg det var svagt at spise og tage på, men nu har jeg fundet ud af at man er stærk hvis man går imod det svære. Når noget er svært og hårdt er det nyt. Det betyder ikke at man skal gå tilbage til det nemme, men at man skal udfordre sig selv og vinde over sig selv. Bare fordi tingene ikke lykkes første gang er håbet ikke væk. Når man indser det, er man godt på vej. Hvergang jeg er nede og har lyst til at tabe mig tænker jeg på det. Det ville være den nemme vej. Bare at gå tilbage til det jeg kender når alt andet er svært. Det ville være svagt og nemt. Ikke at man er svag fordi man falder i. Det vil man gøre. Det hele ligger i hvordan man tackler det. Giver man så bare op? Er det så bare det? Jeg kan ihvertfald sige at alting er nemmere når først man tror lidt på sig selv. Tør at tro på dig selv, fordi det betaler sig virkelig! Når først du er kommet op af en bakke vil du have motivationen og troen på dig selv til at klare turen ned af bakken og op af den næste!

ok akavet indlæg har set aaalt for mange motivations videoer haha.