Nyt layout

Det er måske ikke heeeelt tydeligt men jeg har lavet lidt ændringer. Hvis jeg skal fortsætte denne her blog bliver det ikke i 100% depri stil. Det er livet bare forkort til. Selvfølgelig skal dette ikke være en over glad blog, der skal stadig være plads til mine følelser, bare uden at søbe i det negative. 

For lige at give en hurtigt update om den manglende tid:

Jeg har gjort op med mig selv at anoreksi og depression er spild af ungdom. Jeg vil gerne være rask fordi jeg er klar til verdenen. Jeg vil gerne ind på en IB uddannelse og derefter på arkitekt skolen. Jeg er ung og bør være glad! Det at jeg nu kæmper for friheden gør selvfølgelig at jeg rykker mig ifh. da jeg overhovedet ikke kæmpede. Jeg er begyndt at have mere frihed med mad og ja egentlig generelt. Jeg har taget på i vægt og må nu skøjte. På skøjte fronten går det også godt. Utrolig godt! Jeg skal på sommerlejr i en uge med 2 træningspas á 50 minutter om dagen. uuuh jeg glæder mig. 
Men ja det var lige en kort lille update og forberedelse på bloggen ikke fortsætter i samme stil.