tanker på en træt torsdag

Så er jeg officielt rask i morgen! Har det sgu et eller andet sted helt fint med det. Dog har en lille del lyst til at lave oprør og sige; lad os overraske dem alle! Jeg tror egentlig ikke at det er min spiseforstyrrelse, men nærmere min ekstremt useriøse og dårlige humor.
Tiden her den sidste måned har været meget stressende. Træning fylder mere og mere, nogle uger bruger jeg tæt på 20 timer! Så er der lektier, skole, socialt liv samt tid til at stresse af. For lige at krydre det lidt så var det sidste uge at der var projekt uge, vores endelige karakter kommer imorgen og så har jeg haft op til flere skader. Ferien er virkelig velkommen nu! Det er egentlig ikke fordi jeg har planlagt noget ud over træning. Glæder mig sådan til at komme igang igen, og ikke mindst til at se alle pigerne. Vi har virkelig verdens bedste hold og hygger os så meget sammen! Jeg kan slet ikke leve uden det samfund som er der!