"du syntes XX er arrogant, hvad kalder du så dig selv ligenu?"

Min mor er totalt oppe at køre fordi jeg ikke gider hente min søster. Der er 650 meter hjem og hun er 9 år. Det burde hun da selv kunne klare. Jeg tog bussen hjem da jeg var 9 og gik i 3. klasse. Dog ikke særlig tit, men det var da fordi min mor gerne ville hente mig.  Desuden er jeg vildt træt og har lidt ondt i hovedet. Men neeeej. Nu vil min mor aldrig køre mig til silkeborg eller faktisk aldrig nogensinde køre mig nogensteder hen igen. Det har hun lige svoret. Desuden handler dette slet ikke om min søster men om hvordan jeg aldrig kan gøre noget for nogen andre. Jeg syntes hun er virkelig barnlig. Det er lige så snart jeg ikke gider gøre noget, som altså nemt kan gøres, så truer hun mig. Ikke voldige trusler men bare ting som "Nu må du ikke komme ud til XX på lørdag!" "Så får du ikke dine lommepenge!". Latterlige ting. Er det mig som er barnlig og syntes hun er latterlig? Helt ærligt.