warning!

jeg er sur. tror jeg. jeg blev ikke indlagt det er godt! men jeg fik jo ikke en skid ud af samtalen. mit blodtryk er normal og min puls. derfor er jeg ret sikker på mine blodprøver også er normale. men jeg fik intet ud af samtalen. jeg har sgu da ikke tænkt mig at spise fordi jeg får at vide hvor dårligt et menneske jeg er?! min mor sidder og græder og fortæller om hvor ond jeg er mod min søster og hvor meget jeg skuffer min søster og at det er svært at beskytte min søster imod mig hvorefter hende damen siger at mine forældre bare skal beskytte min søster. tak. tak tak jeg er et fæææælt monster som op til flere gange har skudt min søster med en sømpistol. jeg er så sur. psykiatrisk skadestue havde talt om indlæggelse men hende jeg talte med omtalte det som om at det var jeg aaaalt for fed til. at det var ikke noget man gjorde ved fede mennesker. de forstår det slet ikke. Du skal bare spise madplanene så du tager på så bliver alt bedre! LØGN! been there og jeg er så skide done with that shit. det hjælper jo ikke noget når jeg ikke får noget mere psykiatrisk end "fortæl hvordan du har det, nej lad os snakke om skolen og ligegyldige ting". jeg er ikke verdens mest åbne person men jeg kunne få så meget bedre psykiatrisk hjælp. og så sagde behandlern at når jeg begyndte at snakke om mad og de skønne kager jeg skal spise når jeg bliver rask, så skal jeg stoppes!? så great det gør min mor. nu er jeg begyndt at erstatte engang med aldrig for lyset bliver mindre og mindre. alt er lort og jeg har sgu ikke tænkt mig at spise før de stikker en sonde ned i mig. Eller det skal lige siges at jeg spiser men spiser efter SGD.