jul

jeg er bange for julen. jeg har ikke lyst til at det skal blive jul. det bliver så trist... så meget slik. så mange lækre kager der bare hænger i luften.... og jeg kan ikke spise det. jeg kan end ikke spise det jeg vil men stadig tage de latterlige kilo på fra kostplanen. men ikke have en god normal jul. Jeg tror jeg kommer til at græde. Det gør jeg ihvertfald allerede her i oktober. Jeg vil lave havregryns kugler. Havregrynskugler med meget smør og spise det hele uden at tænke på kalorier eller hvor meget min mave popper... Jeg gjorde det sidste år. Med den undtagelse at efter jul ville jeg starte at sulte. det var egentlig en okay deal. fordi nu kan jeg huske tilbage på julen som normal. nogenlunde. jeg kommer sgu nok til at fejre jul med en vægt der er højere end sidst. det kan jeg ikke klare. det gør mig ked af det. det får mig til at gå i panik. for det vil jeg ikke! JEG VIL IKKE! jeg vil ikke jeg vilikke jeg vilikeikeikeikkikke!! Jeg er træt af at andre folk har taget styringen i mit liv. Det kan de da ikke! Det gik jo lige så fint? Skid hul i at jeg var lidt svimmel og tiltider havde ond i brystet og hjertebanken. SKID HUL I DET! Mine ribben var tydelige! Nu forsvinder det bare... undskyld for et langt meget... dumt indlæg. undskyld alle mennesker der måske enddag egentlig læser mine små dumme tanker. undskyld