another sick text

jeg løber konstant fra alt lortet. Det er dumt og naivt fordi før eller siden indhenter det mig jo. Men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre. Syntes ikke rigtig risskov giver mig andet end lort. Lige nu taber jeg mig bare fordi det er det eneste der synes at virke. Stoffer og alkohol virker sikkert også men ja min alder gør det nok lidt umuligt. Jeg dør så meget når min mor finder ud af mit vægttab. Hun er begyndt at lave trusler. Ved ikke om jeg orker at drikke vand igen. Det tror jeg ikke jeg gider, eftersom jeg alligevel intet har at tabe. så fuck it. fuck it all. drømmer faktisk ret meget om stoffer, for lige at vende tilbage. alt for meget. jeg crawer drugs, det er så forkert men åh hvor kunne jeg godt bruge et lykketrip. sex skulle også være et lykketrip men at knalde tilfældige mænd samt tage stoffer er igen alt for uopnåeligt når jeg blot er en 14 årig pige der bruger 2/3 af døgnet i min seng, i mine forældres rækkehus. Derfor må lykketrippene jo komme fra adrenalin. Om jeg så skal faste i 48 timer eller springe ud foran biler aner jeg ikke helt. Gider faktisk ikke sulte mig fordi så ødelægger jeg mere end jeg opnår, og jeg har virkelig ikke livslyst til at gide kæmpe igen.