angst

efter jeg har meldt ud til min lærer at jeg gerne vil med til dansk, matematik og engelsk terminsprøve kan jeg mærke angsten komme kravlende op af rygraden. forventninger... pres. mit pres og mine forventninger. min engelsk lærer har tilbudt slet ikke at kigge på min prøve og bare lade den ligge. jeg er træt af det. træt af at alle gør alt hvad de kan for at beskytte mig. jeg gider ikke have særbehandling og blive beskyttet. min mor siger at siden jeg har fået nettet tilbage er jeg mere indelukket og deprimeret. jamen for saaatan det er måske fordi jeg har en depression? når jeg intet net har er der intet andet at lave end at have underlige samtaler med hende. så er der ikke plads til tankerne. men man kan jo ikke blive ved med at gemme mine tanker for mig! jeg gider ikke være for svag til at skulle skånes fra mine egne tanker. det er latterligt. dybt latterligt. jeg føler mig som et curling-bobleplast barn og det gider jeg ikke være!!