Jeg er træt af alt det her pis. Jeg SPISER jeg tager på. Hvad får jeg igen? Lort. Jeg er skide sur på pis dumme Risskov der tror de ved alt men de ved ikke en skid! Jeg vil kraterene have frihed. Jeg vil have mere end 30 min net adgang uden opsyn. Hvis ikke jeg får det går jeg i sultestrejke. Jeg er skide ligeglad med hvor pisse barnligt det er. Uanset hvad er det win win. Tabe mig eller blive behandlet som en nogenlunde normal teenager. Jeg er kraftedme sur og træt af at høre mad er medicin og at Risskov ser massere af anoreksi patienter. Hvis mad er medicin er selvmord så løsningen? Hvis jeg bliver rask kommer min svære depression til at reagere min hjerne. Sådan er det. Anoreksi er min cutting. En coping måde. Uden den bliver jeg suicdal. Jeg har i perioder hvor jeg ligesom kommer lidt væk fra maden og er skide ligeglad. Der starter depressionen. I løbet af en dag er jeg skide ligeglad med alt og alle og r suicidal. Så hår jeg i panik og skærer hjørner af madplanen for at blive opslugt af mad igen. Det er den stil jeg har kørt det sidste år. Men det er vel bedre end nonstop depression hvor jeg ingen venner overhovedet havde fordi alting ravede mig og jeg ville nok ikke være i live til at drge nytte af dem. Så hvis mad er medicin kan jeg vel omsætte det til selvmord er løsningen. Undskyld at jeg er så barnlig men jeg er skide sur og alt rager mig dybt op i min tyktarm.